Dubens dugno mankšta – (vumbildingas angl. womb-building – gimda ir treniravimas) – tai dubens ir kitų raumenų treniravimo metodika, siekiant išmokti juos valdyti, kontroliuoti, kad seksas būtų malonesnis, nėštumas bei gimdymas lengvesnis. Taip pat – tai valingas makšties raumenų įtempimas ir atpalaidavimas. Šie pratimai skirti tarpvietės bei makšties raumenų stiprinimui. Reguliariai atliekant dubens dugno stiprinimo pratimus Jūsų kūnas taps paslankesnis, laikysena ir formos – grakštesnės. Pagerės bendra savijauta.

Mankšta “womb-building” būtina, kad:
• išmoktumėte valdyti meilės raumenis, padidintumėte jų elastingumą ir stiprumą,
• pasiruoštumėte neskausmingam gimdymui ir pagreitintumėte atsistatymą po gimdymo,
• pasirūpintumėte savo moteriška sveikata.

Nėščiųjų mankšta – šiuo jautriu laikotarpiu kuomet sparčiai keičiasi moters organizmas, ypatingai svarbu parinkti tinkamus pratimus, nes fiziškai aktyvios būsimos mamytės jaučiasi geriau, sportuodamos jos gerina kraujotaką, medžiagų apykaitą, judesių amplitudę, stiprina savo bei vaisiaus sveikatą. Mankštos metu atliekami kvėpavimo, atsipalaidavimo, tempimo pratimai gerina ne tik fizinę, bet ir emocinę sveikatą.

Mankšta po gimdymo – geriausias būdas moterims sustiprėti. Tinkamai parintki pratimai padės greičiau susigrąžinti buvusias kūno linijas, sustiprinti pilvo preso bei kitus kūno raumenis. Taip pat pratimai gali būti atliekami kartu su vaikučiais iki 2 metų, todėl stiprės ne tik mamos, bet ir mažyliai.

Siūlome mankštas vieną kartą per savaitę ar individualias mankštas.